divendres, 27 de gener del 2012

Un altre llegat de la Isabel

Sí [Laia], l'acte ha estat emocionant i, com ha propossat en Joan (fill de la Isabel), reconfortant.

(…)
Cada objecte o cada paraula referida a ella; cada pensament sobre coses fetes conjuntament, sobre suports mutus o, fins i tot, sobre "advertiments" que una ha fet a l'altre o l'altra a l'una i tantes altres coses em fan sentir com "desemparada". Qui em donarà l'empenta per seguir determinats projectes? Qui no em permetrà baixar del carro quan sembla que les coses estan encallades? Qui em farà de "sparring"? Qui em suggerirà com i què fer, ... de la mateixa manera que ho feia ella?

A nivell personal: les converses, les anades al cinema, el suport mutu, el saber que sempre hi pots comptar,...

Uf!! Sé que puc. Sé que potser només pensant en ella podré. Però, és una bona gaita!

Com em deia l'altra dia la Marta, aquests dies la Isabel ens està unint.
Per a mi han estat dies dolorosos però també d'incorporar noves persones en el meu ventall de persones pròximes. Un altre llegat de la Isabel.

Lourdes Molina
Companya i amiga


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada